Autor prezentacji
foto_bis.jpg
Biogram autora

Jarosław Woźniczka, doktor, jest adiunktem w Katedrze Strategii Marketingowej w Instytucie Marketingu UE i członkiem Rady Naukowej Instytutu. W pracy naukowej i dydaktycznej zajmuje się zarządzaniem marketingowym, ze szczególnym uwzględnieniem zarządzania promocją i reklamą. Jest współautorem trzech podręczników poświęconych marketingowi i zarządzaniu marketingowemu oraz autorem ok. czterdziestu artykułów, referatów i doniesień.

Kontakt do autora

dr. Jarosław Woźniczka
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Wydział Nauk Ekonomicznych
Instytut Marketingu
ul. Komandorska 118/120
53-345 Wrocław
tel: (0-71) 368-02-26

Słowa specjalnego przeznaczenia, czyli o nazwach marek i języku reklamy

Jarosław Woźniczka
Zainteresowanych zagadnieniami marki produktu, rolą nazwy zarówno firmy, jak i samego produktu, czyli - rolą słów w marketingu - zapraszamy do lektury prezentacji naukowca specjalizującego się w tych zagadnieniach.
Slajd prezentacji
<  1 ... 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 ... 28  >

Projekt jest częścią serwisu internetowego Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie i rozpowszechnianie tylko za zgodą właściciela.
Design: Centrum.pl