Autor prezentacji
Biogram autora
Jarosław Woźniczka, doktor, jest adiunktem w Katedrze Strategii Marketingowej w Instytucie Marketingu UE i członkiem Rady Naukowej Instytutu. W pracy naukowej i dydaktycznej zajmuje się zarządzaniem marketingowym, ze szczególnym uwzględnieniem zarządzania promocją i reklamą. Jest współautorem trzech podręczników poświęconych marketingowi i zarządzaniu marketingowemu oraz autorem ok. czterdziestu artykułów, referatów i doniesień.
Kontakt do autora
dr. Jarosław Woźniczka
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Wydział Nauk Ekonomicznych
Instytut Marketingu
ul. Komandorska 118/120
53-345 Wrocław
tel: (0-71) 368-02-26
Słowa specjalnego przeznaczenia, czyli o nazwach marek i języku reklamy
Zainteresowanych zagadnieniami marki produktu, rolą nazwy zarówno firmy, jak i samego produktu, czyli - rolą słów w marketingu - zapraszamy do lektury prezentacji naukowca specjalizującego się w tych zagadnieniach.