Komunikacja
Wywieranie wpływu na podejmowanie decyzji nabywców jako element skutecznej sprzedaży
Prezentacja prof. Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu dr hab. Grażyny Światowy
Efekty reklamy i proces ich pomiaru
Prezentacja pracownika naukowego Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, dr Jarosława Woźniczki - eksperta marketingu.
Praca rzecznika prasowego i biura promocji
Były rektor krakowskiej Akademii Górniczo-Hutniczej prof. Ryszard Tadeusiewicz dzieli się swoimi impresjami na temat pracy rzecznika prasowego uczelni - szczególnie w kooperacji z rektorem, prezentując dużą wiedzy z zakresu public relations...
Słowa specjalnego przeznaczenia, czyli o nazwach marek i języku reklamy
Zainteresowanych zagadnieniami marki produktu, rolą nazwy zarówno firmy, jak i samego produktu, czyli - rolą słów w marketingu - zapraszamy do lektury prezentacji naukowca specjalizującego się w tych zagadnieniach.