Autor prezentacji
foto_bis.jpg
Biogram autora

Jarosław Woźniczka, doktor, jest adiunktem w Katedrze Strategii Marketingowej w Instytucie Marketingu UE i członkiem Rady Naukowej Instytutu. W pracy naukowej i dydaktycznej zajmuje się zarządzaniem marketingowym, ze szczególnym uwzględnieniem zarządzania promocją i reklamą. Jest współautorem trzech podręczników poświęconych marketingowi i zarządzaniu marketingowemu oraz autorem ok. czterdziestu artykułów, referatów i doniesień.

Kontakt do autora

dr. Jarosław Woźniczka
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Wydział Nauk Ekonomicznych
Instytut Marketingu
ul. Komandorska 118/120
53-345 Wrocław
tel: (0-71) 368-02-26

Efekty reklamy i proces ich pomiaru

Jarosław Woźniczka
Prezentacja pracownika naukowego Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, dr Jarosława Woźniczki - eksperta marketingu.
Slajd prezentacji
<  1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 ... 22  >

Projekt jest częścią serwisu internetowego Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie i rozpowszechnianie tylko za zgodą właściciela.
Design: Centrum.pl